Nauka w technikum trwa 5 lat i obejmuje dwie kwalifikacje:
PGF. 07 - Wykonywanie przekazu reklamowego - egzamin odbywa się pod koniec klasy III
PGF. 08 - Zarządzanie kampanią reklamową - egzamin odbywa się po I półroczu klasy V
Praktyka zawodowa dla uczniów realizowana będzie w klasie trzeciej i czwartej ( po 140 godzin w danym roku, przez 4 tygodnie).
Szkoła posiada nowoczesną pracownię multimedialną, pracownię rysunku i fotografii, w której uczniowie odbywają zajęcia z przedmiotów zawodowych.
Wybierając ten kierunek kształcenia, nauczysz się elementów marketingu, organizacji i psychologii reklamy, zasad public relations, podstaw grafiki komputerowej i fotografii.
Przedmioty zawodowe:
- podstawy reklamy,
- stosowanie technik wytwarzania elementów przekazu reklamowego,
- planowanie kampanii reklamowej,
- posługiwanie się zasadami tworzenia przekazu reklamowego,
- wykonywanie projektów reklamy,
- realizowanie kampanii reklamowej,
- dokonywanie analizy skuteczności i efektywności kampanii reklamowej,
- język angielski zawodowy,
- bezpieczeństwo i higiena pracy.
Absolwenci tego kierunku mają możliwość zatrudnienia w:
pełnoprofilowych i specjalistycznych agencjach reklamowych jako:
- agent reklamowy (pracownik działu obsługi klienta),
- pracownik zespołu do spraw obsługi zlecenia (account manager),
- pracownik działu kreatywnego,
- autor tekstów i sloganów (copywriter),
- projektant grafiki (art designer),
- pracownik działu produkcyjnego,
- pracownik działu planowania publikacji,
- pracownik działu badań rynkowych;
działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych jako:
- specjalista do spraw marketingu,
- specjalista do spraw reklamy,
- specjalista do spraw kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej (public relations);
biurach ogłoszeń środków masowego przekazu jako:
- pracownik biura reklamy,
- akwizytor.








